JavaScript Blog

Csak kíváncsi vagyok, hogy működik e a FetchAPI a Blog.hu oldalán

2022. május 29. - Webdeveloper

Kipróbáltam, hogy FetchAPI-al le tudom e kérni Budapest aktuális időjárását egyenesen bele egy cikkbe vagy nevezzük ezt most postnak a Blog.hu-n.

weather-api.png

 Elsőként a JavaScript kódot próbáltam beszúrni magába a post szerkesztőbe. Sajnos azt nem engedte megjeleníteni (automatikusan CDATA tagek közé zárta a script kódokat), illetve js cdn-nek sem sikerült használnom a blog.hu-t ( Megpróbáltam feltenni a sablon fájlok közé :D)
Aztán gondoltam egyet és felraktam a js részt a Guthubon egy Repo-ba, azt publikáltam Github Pages-el és azt linkeltem be ide "<script src="..."></script>"  formában a postba.

 

The Backend server unavailable TRY AGAIN LATER...

Szóval ez fenti időjárási adat, most a weatherapi.com oldalról érkezik ebbe a postba. Ha azt látnád az időjárási adatok helyett, hogy  "The Backend server unavailable TRY AGAIN LATER..." akkor valami gond lehet a weatherapi.com-al, ami tulajdonképpen egy háttér rendszer, egy backend, akkor frissítsd az oldalt. Ha sokáig elérhetetlen, akkor jelezd, majd megpróbálom visszaállítani :)
Láthatod a celsius alatti adatokból, hogy az adatok frissek, tehát nem csak úgy be vannak ide téve statikusan, hanem a fetch hívja meg ezeket az adatokat a weatherapi.com-ról és az app-weather nevű div-be teszi.

A kódot felraktam a Codepen.io-ra, de a továbbiakban megoldom, hogy valami kódformázó is elérhetővé váljon itt

 

See the Pen Weather - WEATHERAPI.COM by Bzozoo (@bzozoo) on CodePen.

A bejegyzés trackback címe:

https://jscript.blog.hu/api/trackback/id/tr2717843217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása